مسائل حوزه قضایی را از نزدیک بررسی خواهیم کرد

رئیس قوه قضاییه گفت: در جلساتی که در مرکز استان و سایر شهرستان‌های چهارمحال‌وبختیاری خواهیم داشت، مسائل و موضوعات حوزه‌های قضایی را از نزدیک بررسی خواهیم کرد و اقدامات مناسب را در جهت رفع آن‌ها به کار خواهیم بست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ در ابتدای ورود به فرودگاه شهرکرد اظهار کرد: خداوند متعال را سپاسگزاریم که در این ایام حزن آل‌الله و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان توفیق پیدا کردیم که در چهارمحال‌وبختیاری که دیار دل‌دادگان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است، حضور پیدا کنیم.

وی افزود: در جلساتی که در مرکز استان و سایر شهرستان‌های چهارمحال‌وبختیاری خواهیم داشت، مسائل و موضوعات حوزه‌های قضائی را از نزدیک بررسی خواهیم کرد و اقدامات مناسب را در جهت رفع آن‌ها به کار خواهیم بست، همچنین آن دسته از مسائل استان را که به‌طور مستقیم مربوط به قوه قضائیه نیست، در مرکز به دولت و مجلس منتقل می‌کنیم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: در پایان سفر و پس از سرشماری مسائل استان چهارمحال‌وبختیاری و جمع‌بندی‌های انجام گرفته، اقدامات در دست اجرا را تشریح خواهیم کرد؛ تاکید ما این است که در حال حاضر نگوییم چه می‌خواهیم انجام دهیم، بلکه پس از جمع‌بندی اعلام کنیم که چه کارهایی برای رفع مسائل استان انجام گرفته است.

کد خبر 774614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.