خیابان کوشش آماده بهره‌برداری است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پایان عملیات اجرایی خیابان کوشش خبر داد و گفت: این خیابان آماده بهره‌برداری است و در اختیار شهروندان منطقه ۱۰ قرار گرفته است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت احداث خیابان کوشش در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: پروژه خیابان کوشش به‌منظور رفع مشکل تردد شهروندان این منطقه که همیشه با مشکل مواجه بودند، سال گذشته با عملیات اجرایی، خدماتی، ترافیکی و آزادسازی آغاز و تحویل پیمانکار شد و هم‌اکنون مراحل پایانی خود را طی کرده است.

وی افزود: این پروژه جزو مطالبات مردمی و از جمله خیابان‌های شریانی این منطقه، حدفاصل پل تمدن تا میدان (شش راه) است که آماده بهره‌برداری است.

خیابان کوشش آماده بهره برداری است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: خیابان کوشش رو به رشد و توسعه است و در آینده جمعیت زیادی را در خود جای خواهد داد، همچنین با توجه به شهرک‌سازی و احداث خانه‌های جدید، وسعت و عرض محورهای شریانی آینده خوبی خواهد داشت.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه این پروژه با اعتبار ۷۳ میلیارد ریالی اجرا شده است، گفت: طول خیابان کوشش ۶۰۰ متر و عرض آن ۲۰ متر است که مراحل پایانی روکش آسفالت معابر و نصب علائم ترافیکی آن انجام شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 774613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.