خانه دار شدن دهک های یک تا سه سربیشه با پرداخت ۵۰ میلیون تومان

فرماندار سربیشه گفت: محرومین واجد شرایط در دهک های ۱ تا ۳ با پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان در سایت‌های نهضیت ملی مسکن شهرهای شهرستان سربیشه صاحب خانه خواهند شد.

محمدرضا لکزائی عصر امروز دوم مردادماه در حاشیه بازدید میدانی از سه سایت نهضت ملی مسکن سربیشه به خبرنگار ایمنا گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، محرمین واجد شرایط شهرستان سربیشه در دهک‌های ۱ تا ۳ به همت دولت سیزدهم با پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان صاحب خانه می‌شوند.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه مبلغ ۷۷۲ میلیارد تومان برآورد شده که از محل کمک‌های دولتی و تسهیلات طرح ویژه نیز تأمین خواهد شد و همچنین تعداد ۱۰۰ قطعه زمین مسکونی برای این منظور نیز در نظر گرفته و به بنیاد مسکن شهرستان تحویل شده است.

فرماندار سربیشه افزود: به همت دولت شهید جمهور در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان در صدد آن هستم که بتوانیم پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان که از پیشرفت قابل توجیهی نیز برخودار است به نتیجه برسانیم.

لکزائی گفت: در بازدید میدانی امروز از سه سایت نهضت ملی مسکن سه شهر شهرستان، سایت‌های روند پیشرفت قابل قبولی دارد و زیرساخت‌های لازم از قبیل آب، برق، گاز و مخابرات اجرا شده و البته مواردی نیز مطرح شده که در درست پیگیری و ان‌شاءالله به نتیجه خواهیم رساند.

کد خبر 774574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.