اردبیل میزبان مسابقات اوپن جهانی دارت در قالب جام صفوی شد

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل از ثبت مسابقات اوپن جهانی دارت تحت عنوان جام صفوی به میزبانی اردبیل در سایت فدراسیون جهانی دارت WDF خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مهدی محمدیان اظهار کرد: مسابقات اوپن جهانی دارت تحت عنوان جام صفوی به میزبانی اردبیل در سایت فدراسیون جهانی دارت WDF ثبت شد.

وی ضمن تبریک این دستاور، آن را فرصت مناسبی جهت توسعه هر چه بیشتر ورزش دارت در کشور و به ویژه در استان برشمرد و افزود: امیدواریم با تلاش و همیاری دست اندرکاران ورزش استان بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای این رویداد مهم ورزشی باشیم.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل در ادامه با اشاره به سختی‌ها و شرایط ویژه برای پذیرش میزبانی این دسته از مسابقات از سوی فدراسیون جهانی اظهار داشت: از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در این راستا قدردانی می‌کنیم و قطعاً ثبت این میزبانی در تقویم مسابقات WDF دستاورد مهمی برای ورزش استان و هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل است.

محمدیان ادامه داد: این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم اکتبر ۲۰۲۴(۱۲ و ۱۳ مهرماه ۱۴۰۳) در بخش‌های آقایان، بانوان، پسران و دختران در اردبیل برگزار خواهد شد.

کد خبر 774566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.