بیش از ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در گیلان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از توقیف یک دستگاه خودرو باری نیسان حامل سه تن و ۴۵۰ کیلو گرم کود شیمیایی قاچاق خبر داد و گفت: در این راستا متهم ۶۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جعفر عدلی‌مژدهی امروز _سه شنبه دوم مرداد_ اظهار کرد: برای ارتقا امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان صومعه سرا به صورت مستمر از سوی پلیس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کنترل وسایل نقلیه عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۳۸ گونی کود شیمیایی قاچاق به وزن سه تن و ۴۵۰ کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در این راستا متهم ۶۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مردم به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 774535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.