افزایش ۳ هزار درصدی مشارکت نقدی مردم سمنان در حوزه بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: مشارکت‌های نقدی مردمی استان سمنان طی ۳ سال گذشته بالغ بر ۳ هزار درصد رشد داشته که توانستیم در این زمینه رتبه سوم کشوری را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، محمود منطقی، امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: حفظ عزت و کرامت مددجویان استان همواره در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی افزود: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم، در حال حاضر پشت نوبت دریافت پوشش بهزیستی وجود نداشته و حق پرستاری‌ها و حمایت‌های مالی نیز تقویت شده است و تمامی دهک‌های یک تا سه تحت پوشش قرار گرفتند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خاطرنشان کرد: اعتبارات در حوزه بهزیستی استان با نگاه مثبت برای خدمت به جامعه هدف، بالغ بر ۶ برابر افزایش یافته است.

منطقی تصریح کرد: ظرفیت پست سازمانی در قالب ۳ درصد استخدامی معلولان در دستگاه‌های اجرایی در دولت سیزدهم احصا و در سطح کشور اجرایی شد.

وی ادامه داد: ۳۶ مورد بازگشت به خانواده و ۳۴ مورد فرزندخواندگی در سال گذشته در استان به سرانجام رسید.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: حمایت از فرزندان بی سرپرست تحت پوشش مجموعه بهزیستی استان در حوزه ورزشی به صورت مطلوب در دستور کار قرار گرفت که شاهد موفقیت‌ها و کسب مدال و قهرمانی در این بخش بودیم.

منطقی اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ اعتبار مجموعه بهزیستی استان ۸۷ میلیارد تومان، سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۱۰۴ میلیارد و در سال ۱۴۰۲ به ۲۰۸ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: مشارکت‌های نقدی مردمی استان سمنان طی ۳ سال گذشته بالغ بر ۳ هزار درصد رشد داشته که توانستیم در این زمینه رتبه سوم کشوری را کسب کنیم.

کد خبر 774432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.