برگزاری پویش «هم‌عهد با حسین(ع) و هم‌دل با زینب(س)» در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: ویژه‌برنامه «با شاهدان مشهود» شامل سخنرانی، سوگواره و خطبه‌خوانی و پویش «هم‌عهد با حسین (ع) و هم‌دل با زینب (س)» شامل دل‌نوشته‌های نوجوانان در رابطه با این ایام برگزار شده است و هنوز ادامه دارد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سطح منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با همکاری هیئت‌های مذهبی سطح منطقه، اقدامات شایسته‌ای برای رفاه شهروندان و اهالی منطقه و هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه اول محرم انجام شد.

و ی افزود: همزمان با ایام محرم چند همایش به اتفاق هیئت‌های مذهبی سطح منطقه ۱۱ با حضور تمام اعضای هیئت‌ها و کارشناسان مرتبط از جمله نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و اداره برق برگزار شد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه همایشی برای برگزاری گذرداران هیئت‌های مذهبی در سطح منطقه انجام شد و از تجربیات هیئت‌ها استفاده شد، گفت: پیش از آغاز ایام محرم همایش عظیم «فرج» با استقبال بسیار خوبی برگزار شد.

غلامی با بیان اینکه در همایش فرج، ۳۵ گروه از نوازندگان و گروه‌های موزیک از تمام کشور حضور پیدا کردند که از میان آن‌ها منتخبان مشخص شدند، ادامه داد: دومین سوگواره نواهای عاشورایی، نوای نی، شب شعر عاشورایی در فرهنگسراهای سطح منطقه و پویش پاسخگویی به شبهات فرهنگی عاشورا تحت عنوان «بر مدار عاشورا» برگزار شد.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌هایی در سطح منطقه با عنوان «هم‌عهد با رقیه» ویژه کودکان برگزار شد، تصریح کرد: ویژه‌برنامه «با شاهدان مشهود» شامل سخنرانی، سوگواره و خطبه‌خوانی و پویش «هم‌عهد با حسین (ع) و هم‌دل با زینب (س)» شامل دل‌نوشته‌های نوجوانان در رابطه با این ایام برگزار شده است و هنوز ادامه دارد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: فضاسازی و آماده‌سازی این منطقه قبل از ایام محرم انجام شد و پرچم‌های ارضی، ریسه‌های سیاه‌پوش طولی بالغ بر ۶۰۰۰ متر در سطح منطقه نصب شد.

کد خبر 774420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.