اختصاص ۲۵ درصد بودجه عمرانی منطقه ۹ اصفهان برای آزادسازی طرح‌ها

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ درصد از بودجه عمرانی سال جاری این منطقه برای تملک و آزادسازی پروژه‌ها اختصاص یافته است.

سیدسلمان قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه عمرانی سال جاری منطقه ۹، ۲۴۰ میلیارد تومان است که ۲۵ درصد آن به مباحث تملک و آزادسازی طرح‌ها اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه اولویت آینده منطقه ۹ شهرداری اصفهان تمرکز بر بازگشایی گلوگاه‌های اصلی و معابری است که به لحاظ تردد، اهالی آن محله دچار مشکل باشند، افزود: تملک بوستان مهر، تملک خیابان آتشگاه، تملک و بازگشایی گلوگاه‌های سطح منطقه، تملک فضای سبز محله مهدیه، لادان، جروکان از طرح‌های شاخص منطقه ۹ در سال جاری است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تملک و آزادسازی واحد تجاری با کاربری لوازم خانگی در طرح کندروی ضلع شمالی خیابان آتشگاه به مساحت حدود ۱۵ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان آزادسازی شد.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه منطقه ۹ بهترین موقعیت سرمایه‌گذاری را دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند در عرصه‌های بالا سرمایه‌گذاری کنند، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک، جذابیت و رشد مضاعف در این منطقه ایجاد شود.

کد خبر 774369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.