گلایه رئیس شورای شهر قزوین از وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از وضعیت نامناسب خیابان‌ها و معابر شهر ابراز گلایه کرد و گفت: در حال حاضر در فصل آسفالت‌ریزی و اجرای عملیات عمرانی هستیم و اقدام مؤثری برای بهسازی وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر نمی‌بینیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی صبح امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ در صحن علنی شورای شهر قزوین اظهار کرد: بنا نیست شهرداری قزوین تنها یک پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس را پیش ببرد و از باقی پروژه‌های مهم که تأثیر زیادی در رضایت شهروندان دارد، غفلت کند.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین دچار مدیریت تک‌بعدی و تک‌پروژه‌ای شده و باید شهردار این روند را تغییر دهد، افزود: زمان‌بندی پروژه‌ها از ابتدای شورای ششم مورد تاکید بوده است و از همین‌رو تسریع در اجرای پروژه و پیشرفت آن بر اساس اعلام زمان‌بندی تأثیر زیادی در صرفه‌جویی هزینه‌ها با توجه به وضعیت تورمی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از وضعیت نامناسب خیابان‌ها و معابر شهر ابراز گلایه کرد و ادامه داد: در حال حاضر در فصل آسفالت‌ریزی و اجرای عملیات عمرانی هستیم و هیچ اقدام مؤثری درباره بهسازی وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر نمی‌بینیم در حالی که دو ماه دیگر فصل سرما و بارندگی آغاز می‌شود و فرصتی برای این کار وجود ندارد.

فرمانی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های شورای ششم توجه به مناطق کم‌برخوردار و محروم شهر بوده است، گفت: توزیع عادلانه امکانات و خدمات رفاهی برای شهروندان به‌ویژه در نقاط منفصل شهری، مناطق جنوبی و کم‌برخوردار شهر از جمله مباحث کلیدی و اساسی اعضای شورای ششم بوده و است.

وی افزود: نسبت به این مسئله ناراحت هستم و باوجود تأکید فراوان بر توجه به مناطق کم‌برخوردار و جنوب شهر، مدیریت شهری در ارائه حداقل‌ترین خدمات شهری به این مناطق مانده است و ضرورت دارد در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.

کد خبر 774353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.