شهرداری رفسنجان در تولید آسفالت خودکفا شد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: روزانه بیش از ۳۲۰ تن آسفالت در دو کارخانه آسفالت تولید می‌شود که نیاز آسفالت معابر را تأمین کرده است.

علی جعفریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان با اشاره به اینکه درخواست‌های مردمی برای آسفالت بین ۴۵ تا ۶۰ روز زمان می‌برد، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم زمان پاسخ به درخواست‌های مردمی را کوتاه کنیم و در کنار آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی، با سرعت بیشتری به آسفالت کوچه‌ها و معابر فرعی نیز بپردازیم.

وی با بیان اینکه در یکی دو سال اخیر حجم زیادی از مطالبات شهروندان در بحث آسفالت انجام شده است، افزود: هر چه سرعت عمل و اجرای زیرسازی و آسفالت معابر توسط شهرداری بیشتر می‌شود، میزان رضایتمندی مردم نیز بالاتر رفته و برای پیگیری آسفالت معابر محل زندگی خود امیدوارتر و درخواست‌ها بیشتر می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به خودکفایی شهرداری رفسنجان در تولید آسفالت، تصریح کرد: روزانه بیش از ۳۲۰ تن آسفالت در دو کارخانه آسفالت تولید می‌شود که نشان دهنده توان بالای شهرداری رفسنجان در میان شهرداری‌های استان بوده است و ما را از خرید آسفالت بی نیاز کرده است.

وی ادامه داد: بهترین زمان برای آسفالت معابر تا اوایل فصل زمستان و پیش از شروع بارندگی است و در حال حاضر با احتساب آسفالت روزانه دو کوچه که ماهیانه به تعداد ۴۵ تا ۴۶ کوچه نیز می‌رسد که می‌توان تضمین کرد بسیاری از کوچه‌های خاکی شهر رفسنجان تا پایان سال آسفالت می‌شوند.

جعفریان هم چنین از خودکفایی شهرداری رفسنجان در تولید قطعات بتنی خبر داد و گفت: در سه ماهه ابتدای امسال، بیش‌از ۳۸۲ هزار قطعه بتنی شامل بیش‌از ۸۱ هزار قطعه جدول، بیش‌از ۲۷۰ هزار قطعه سنگ‌فرش و بیش‌از ۲۹ هزار قطعه کانیوو در کارگاه قطعات بتنی سازمان عمران تولید شده است.

کد خبر 774341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.