«پاکیز» در اصفهان به تولید انبوه رسید

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازی «پاکیز» به‌عنوان یک بازی با موضوع آموزش فرهنگ تفکیک زباله به تولید انبوه رسید، گفت: این بازی یکی از بازی‌های محرک پروژه بزرگ «کلاس شهر» است.

سیدمهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازی پاکیز به‌عنوان یک بازی با موضوع آموزش فرهنگ تفکیک زباله که توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری و با همکاری سازمان پسماند شهرداری اصفهان، اسفند سال گذشته در مراسم رونمایی از محصولات اداره توسعه فرهنگ شهروندی، رونمایی شده بود، در حال حاضر به تولید انبوه رسیده است.

وی افزود: این بازی ویژه گروه سنین پنج تا ۱۲ سال است و به‌عنوان یکی از بازی‌های محرک پروژه بزرگ کلاس شهر می‌تواند در مدارس این کلان‌شهر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

«پاکیز» در اصفهان به تولید انبوه رسید

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این بازی که تعداد حداکثر شش نفر می‌توانند در آن حضور داشته باشند، به روش بازی فکری، بحث آموزش تفکیک زباله‌ها مطرح می‌شود.

سجادزاده گفت: نکته مهم این بازی آموزش تفکیک زباله‌های جدید است که در فرایند انجام آن و اهمیت تفکیک جز به جز به‌ویژه در مورد خشکاله‌ها به بیان ساده برای گروه سنی کودک و نوجوان مطرح می‌شود.

«پاکیز» در اصفهان به تولید انبوه رسید

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به دریافت این بازی می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۳۴۴۶۷۳۶۰- ۰۳۱ (اداره توسعه فرهنگ شهروندی) تماس بگیرند.

کد خبر 774330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.