توسعه خط تولید ماسه‌شویی مجتمع تولیدی صفه

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه ماسه شسته جزو محصولات استراتژیک سازمان عمران است، گفت: در سال‌های گذشته تولید این محصول به‌صورت روزانه ۲۰۰ تن انجام می‌شده است، اما با استفاده از نصب تجهیزات جدید، تولید این محصول ضمن افزایش حدود ۳۰ درصدی کیفیت، معادل ۶۰۰ تن در روز شده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از بهترین مصالح عمرانی مورد استفاده در پروژه‌های سازمان عمران شهرداری اصفهان بتن است و نزدیک به ۶۰ درصد بتن از ماسه شسته تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ماسه شسته جزو محصولات استراتژیک سازمان عمران است، افزود: در سال‌های گذشته تولید این محصول با روش‌های سنتی و به‌صورت روزانه ۲۰۰ تن انجام می‌شده است.

توسعه خط تولید ماسه‌شویی مجتمع تولیدی صفه

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تاکید کرد: با بررسی‌های به‌عمل آمده، کارشناسی صورت گرفته و با استفاده از نصب تجهیزات جدید، تولید این محصول ضمن افزایش حدود ۳۰ درصدی کیفیت، معادل ۶۰۰ تن روزانه شده است.

رحمتی گفت: سازمان عمران شهرداری این کلان‌شهر می‌تواند ضمن تأمین نیاز خود به این محصول به‌صورت جدی در بازارهای فروش نیز حضور پررنگ داشته باشد.

توسعه خط تولید ماسه‌شویی مجتمع تولیدی صفه

وی ادامه داد: انتظار ما در سازمان عمران تولید بیش از ۱۵۰ هزار تن ماسه شسته با این روند در سال است که قابلیت فروش بیش از ۵۰ هزار تن آن را در سال وجود خواهد داشت.

کد خبر 774309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.