استقبال ویژه کودکان و نوجوانان اصفهانی از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی فرشته

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی فرشته از نهم تیر سال جاری آغاز به فعالیت کرده است، گفت: متقاضیان در دو گروه سنی کودک و نوجوان استقبال خوبی از این جام داشته‌اند.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی فرشته که ثبت‌نام آن نیز از یکم تا بیستم خرداد سال جاری انجام شده بود، از روز شنبه، نهم تیر سال جاری آغاز به فعالیت کرده است.

وی افزود: متقاضیان در دو گروه سنی کودک و نوجوان (از هفت تا ۱۰ سال و از ۱۰ تا ۱۵ سال) استقبال خوبی از این جام باشگاه داشته‌اند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: یک مربی کودک و یک مربی نوجوان در این حوزه وجود دارد و هرکدام از مربی‌ها تاکنون موفق به تشکیل دو باشگاه شده‌اند.

سلطان‌آقایی گفت: این باشگاه روزهای شنبه بعدازظهر در مجموعه فرهنگی فرشته مشغول به فعالیت است.

استقبال ویژه کودکان و نوجوانان اصفهانی از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی فرشته

وی ادامه داد: در این دوره که تا پایان تابستان ادامه پیدا می‌کند، کودکان و نوجوانان کتاب‌هایی را در کنار یکدیگر مطالعه و در مورد آن نظرات خود را اعلام می‌کنند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: کودکان و نوجوانان در این باشگاه گزارش کتاب در قالب یک ویدئوی یک دقیقه‌ای و نامه‌ای به نویسنده کتاب برای دبیرخانه جامع باشگاه‌ها ارسال می‌کنند و در پایان دوره، آثار و فعالیت‌های انجام شده در این کانون‌ها، داوری و جوایزی به برگزیده‌ها اهدا می‌شود.

کد خبر 774303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.