«اصفهان من» پروژه‌ای راهبردی برای ارائه خدمات هوشمند است

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته اپلیکیشن «اصفهان من» فعالیت خود را آغاز کرد، این پروژه از پروژه‌های راهبردی است تا بتوانیم خدمات خود را به‌صورت الکترونیکی، غیرحضوری و در آینده به شکل هوشمند به شهروندان ارائه کنیم.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سامانه‌های جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان اظهار کرد: این سامانه‌ها به دو قسمت سازمانی و شهروندی تقسیم می‌شود که یکی از آن‌ها که سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده، اپ «اصفهان من» بوده است.

وی افزود: سال گذشته این اپلیکیشن حدود ۱۰ هزار و تاکنون بیش از ۵۷ هزار نصب داشته است و یکی از پروژه‌های راهبردی است تا بتوانیم خدمات خود را به‌صورت الکترونیکی، غیرحضوری و در آینده به شکل هوشمند به شهروندان ارائه کنیم.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی تصریح کرد: در حال حاضر خدمات اپلیکیشن اصفهان من به چند قسمت ارباب‌رجوع‌محور، کارکنان‌محور، بین سازمانی و مبتنی بر نیازهای پیمانکاران دسته‌بندی شده است و تا پایان سال جاری حدود ۲۰۰ خدمت در این اپلیکیشن بارگذاری خواهد شد.

فردانی ادامه داد: هدف‌گذاری سازمان فاوا در این بخش ابتدا بر ۳۵ خدمت بوده و در حال حاضر ۳۰ خدمت در این اپ بارگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازی‌واره، باشگاه مخاطبان و زیرساخت پرداخت الکترونیک از دیگر خدماتی است که در اپ «اصفهان من» ارائه می‌شود و تا دو ماه آینده شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از سیاست‌های راهبردی مدیریت شهری در دوره ششم موضوع هوشمندسازی شهر است، تاکید کرد: یکی از الزامات و نیازها در این مسیر همراهی مردم است و بازخوردهای مردمی در سامانه ۱۳۷ در استفاده از اپ «اصفهان من» می‌تواند کمک بسزایی در سرعت و جهت‌گیری این اپ برای توسعه آن داشته باشد.

کد خبر 774266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.