تخصیص ۲ هزار تن قیر به آذربایجان‌غربی جهت آسفالت مسیر تردد زائرین اربعین حسینی

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل نقل کشور دو هزار تن قیر جهت آسفالت پروژه‌های بزرگراهی در دست اجرای مسیر تردد زائرین اربعین حسینی به آذربایجان‌غربی تخصیص یافت.

رسول عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل نقل کشور دو هزار تن قیر جهت آسفالت پروژه‌های بزرگراهی در دست اجرای مسیر تردد زائرین اربعین حسینی به آذربایجان‌غربی تخصیص یافت.

وی افزود: با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای در زمان شروع سفرهای اربعین، بهسازی آسفالت و ایمن سازی مسیرهای منتهی به مرز تمرچین پیرانشهر در حال انجام است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تخصیص اعتبارات لازم جهت تداوم و اتمام پروژه‌های تعریض و به‌سازی مسیرهای تردد زائرین اربعین حسینی در آذربایجان‌غربی ضروری بوده و با تأمین به موقع این اعتبارات بیش از ۱۴ کیلومتر از مسیر تردد زائران اربعین حسینی به صورت بزرگراهی زیر بار ترافیک می‌رود.

عطایی ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام سال‌های گذشته و پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه‌های راه‌سازی استان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 774234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.