اسرائیل و آمریکا به عنوان منزوی‌ترین و منفورترین رژیم‌ها در جهان شناخته می‌شوند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توانستیم بدون تأثیر قدرت‌های مداخله‌گر صادرات و واردات داشته‌ایم و از طرح منزوی کردن ایران که دشمنان به دنبال آن هستند خارج شده‌ایم و امروز شاهد هستیم که اسرائیل و آمریکا به عنوان منزوی‌ترین و منفورترین رژیم‌ها در جهان شناخته می‌شوند.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، امروز در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه و قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) در مشهد اظهار کرد: برقراری امنیت جمهوری اسلامی به یک نوار کم عرض در مرزها محدود نمی‌شود.

وی با اشاره به این که عمق دادن به اعتبار و اقتدار در حوزه امنیتی یک کار بزرگ و با مجاهدت نیروهای انقلابی در حال شکل‌گیری است، افزود: هدف دشمن این است تا با برنامه، راهبرد و هزینه به مرور از مرزها عبور کند و مناطق بی‌ثبات کشور را در یک حرکت خزنده و شتاب‌دار به مرکزیت کشور تبدیل کنند. هنر نیروی زمینی ما این است که اجازه به هم وصل شدن اقدامات تاکتیکی و ساختن امتداد توسط دشمن را ندهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پس از عملیات طوفان‌الاقصی دشمنان اسلام در یک آرایش جهانی گسترده و با محوریت میدانی یک رژیم غاصب کودک‌کش در مقابل یک ملت محاصره شدند، اما مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه تاریخ جدیدی در دنیا رقم زد و این ملت در قلب همه مردمان جهان نفوذ پیدا کرد که باعث یک اتحاد و ائتلاف دل‌انگیز شد که آثار آن را می‌توان در مقاومت و مقابله مردم یمن نسبت به رژیم غاصب و حامیانش دید.

سلامی با بیان اینکه مقاومت عراق، مبارزه حزب‌الله لبنان و انجام عملیات وعده صادق توسط جمهوری اسلامی ایران، عظیم‌ترین تهاجم موشکی و پهپادی به قلب سیاسی استکبار را شکل داد، افزود: همه این‌ها رویدادهای بزرگی است که به تدریج نقشه سیاسی جهان اسلام و غرب آسیا خاورمیانه را تغییر خواهد داد.

وی با اشاره به قدرت کشورمان گفت: مهم‌ترین صحبت‌های مناظره دو نامزد سیاسی ریاست جمهوری آمریکا موضوع ایران بود و همه این پدیده‌ها نشان از شکوه شکل یافته تمدن اسلام از ایران به عنوان یک قدرت در حال ظهور و ترسیمی از واقعیتی که در حال شکل یافتن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: ما توانستیم به نقطه‌ای از اقتدار برسیم و در تمام قاره‌های عالم تأثیر قابل قبول و قابل توجهی داشته باشیم.

سلامی ادامه داد: توانستیم بدون تأثیر قدرت‌های مداخله‌گر صادرات و واردات داشته‌ایم و از طرح منزوی کردن ایران که دشمنان به دنبال آن هستند خارج شده‌ایم و امروز شاهد هستیم که اسرائیل و آمریکا به عنوان منزوی‌ترین و منفورترین رژیم‌ها در جهان شناخته می‌شوند.‌

کد خبر 774232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.