۳۵ دستگاه خودروی رفت‌وروب و جمع‌آوری پسماند به سامانه (GPS) تجهیز شدند

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری گفت: ۳۵ دستگاه خودروی رفت‌وروب و جمع‌آوری پسماند شهرداری ساری به سامانه (GPS) در مرحله نخست تجهیز شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌اصغر اباذری عصر امروز_دوشنبه یکم مرداد_ در بازدید از تجهیزات فناوری این سازمان از تجهیز ۳۵ دستگاه خودروی رفت‌وروب و جمع‌آوری پسماند به سیستم موقعیت‌یاب (GPS) در مرحله اول این طرح خبر داد و اظهار کرد: با استفاده از تکنولوژی موقعیت‌یابی از طریق سیستم جی‌پی‌اس، مدیران معاونت خدمات شهری نظارت دقیق‌تری بر عملکرد بخش‌های میدانی خود خواهند داشت.

وی افزود: این سازمان به دنبال الکترونیکی سازی بخش‌های قابل‌اجرا در شهرداری و با توجه به زیرساخت‌ها و توانایی‌های موجود، به‌منظور خدمات مضاعف به شهروندان، طی درخواست و هماهنگی معاونت خدمات شهری، نسبت به نصب جی‌پی‌اس بر روی خودروهای این واحد اقدام کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری گفت: این پروژه بر پایه سامانه‌های نوین تکنولوژی به‌منظور نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد خودروهای حمل زباله باهدف رضایتمندی شهروندان و همچنین حفظ و مراقبت محیط‌زیست، است.

کد خبر 774159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.