برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ ورزش‌های روزانه به میزبانی زاهدان

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی در سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره مربیگری درجه سه ورزش‌های روزانه به میزبانی زاهدان در دو گروه بانوان و آقایان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی، امید راستی اظهار کرد: دوره مربیگری درجه سه ورزش‌های روزانه به میزبانی زاهدان در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره که با هدف اجرای طرح ملی ورزش و مردم و تحقق اصل سوم قانون اساسی برگزار می‌شود، برنامه محوری وزارت ورزش و جوانان است که هیئت ورزش‌های همگانی مجری آن در استان سیستان و بلوچستان است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان افزود: فرآیندهای اجرای این دوره به صورت پیوسته و مستمر با همکاری و نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین گام‌های اجرای این طرح، آموزش مربیان متخصص است، در این دوره، مدرسان رسمی فدراسیون ورزش‌های همگانی حضور دارند که به آموزش و پرورش مربیان می‌پردازند این مربیان پس از اتمام دوره و عقد قرارداد همکاری با هیئت ورزش‌های همگانی، در اماکن ورزشی مشخص شده توسط اداره کل ورزش و جوانان، فعالیت خواهند کرد.

راستی بیان کرد: پس از اتمام دوره، مربیان متخصص در اماکن ورزشی به اجرای طرح اختصاص یافته، حضور خواهند یافت و این مربیان کلاس‌های ورزشی را به صورت کاملاً رایگان برای شهروندان برگزار می‌کنند، در این دوره نیز هدف بر این است که دسترسی به ورزش و فعالیت‌های بدنی برای همه شهروندان فراهم باشد.

وی با بیان اینکه هدف این است که در هیئت همگانی ورزش به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره مردم تبدیل شود و همه به اهمیت آن پی ببرند، گفت: از همه علاقه‌مندان به ورزش دعوت می‌کنیم که در این دوره‌ها شرکت کنند و از این فرصت برای بهبود سلامت و نشاط خود استفاده کنند.

رئیس هیئت ورزش همگانی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ورزش یک نیاز اساسی برای حفظ سلامت جسم و روح است و ما امیدواریم که با همکاری و مشارکت همگانی، بتوانیم جامعه‌ای سالم‌تر و پرنشاط‌تر داشته باشیم.

کد خبر 774115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.