یادواره شهدای ارتش نیمه‌ مرداد در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از برگزاری یادواره شهدای ارتش پانزدهم مرداد سال جاری پس از اقامه نماز مغرب و عشا در صحن گلزار مطهر شهدای قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ارتش با محوریت سرلشکر خلبان شهیدعباس بابایی و سیدالاسرا سرلشکر خلبان شهیدحسین لشگری بعدازظهر امروز _دوشنبه یکم مرداد_ با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد حسین محمدشفیعی، فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین و سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سالن جلسات بنیاد استان قزوین برگزار شد.

سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: یادواره شهدای ارتش به پاس تجلیل از رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدای ارتش، پانزدهم مرداد سال جاری پس از اقامه نماز مغرب و عشا در صحن گلزار مطهر شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حاشیه برگزاری یادواره یاد شده، برنامه‌های مختلفی از جمله دیدار با خانواده‌های شهدای ارتش با هدف تجلیل و تکریم از این قشر معظم جامعه برگزار می‌شود، همچنین مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مسئولان استانی بر مزار سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و دیگر شهدا حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا از اهداف عام برگزاری این یادواره است، خاطرنشان کرد: همچنین شناساندن سیره شهیدان بابایی و لشگری و شهدای ارتش به مردم جامعه از اهداف تخصصی این یادواره به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مسئولان بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین و قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین درباره نحوه برگزاری یادواره شهدای ارتش هماهنگی‌های لازم را انجام دادند تا با کیفیت مطلوبی برپا شود.

کد خبر 774114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.