شش بازیکن مس رفسنجان ماندنی شدند/ رونمایی از نخستین خرید تابستانی مس

همزمان با رونمایی از نخستین خرید تابستانی مس رفسنجان، شش بازیکن نارنجی پوش با تمدید قرارداد، یک یا دو فصل دیگر نیز با مس همراه خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، باشگاه مس رفسنجان پس از سکوت طولانی در فصل نقل و انتقالات، سرانجام از تمدید قرارداد با سه مهره اصلی نارنجی‌پوشان خبر داد تا به شایعات پایان دهد و گوش‌ها را برای شنیدن خبرهای جدید از خریدهای باشگاه در فصل نو تیز کند.

۱۷ تیر ۱۴۰۳ بود که تصمیم محرم نویدکیا برای ماندن در مس رفسنجان قطعی شد تا آرامش به نارنجی‌پوشان خطه طلای سبز برگردد. سرمربی مسی‌ها گفته بود: بر اساس مذاکراتی که با مدیرعامل باشگاه داشتیم و فهرستی که به ایشان ارائه دادم، فعالیت نقل و انتقالاتی ما با هماهنگی کامل آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم با حفظ شاکله اصلی و تقویت تیم در پنجره تابستانی برای حضور قدرتمندانه در فصل جدید آماده شویم.

حال در نیمه فصل نقل و انتقالات، باشگاه مس رفسنجان خبر از تمدید قرارداد با حامد لک دروازه‌بان و از سنگربانان با سابقه لیگ برتر فوتبال ایران، حسن جعفری کاپیتان و مدافع راست باتجربه باشگاه مس و سعید واسعی بازیکن سابق باشگاه‌های پیکان، تراکتور و فولاد داده است.

هم چنین قرارداد عرفان شهریاری که سابقه حضور در باشگاههای پیکان تهران و گلگهر سیرجان را دارد به مدت دو فصل، مجید نصیری مدافع جوان مس به مدت یک فصل و محمد نژادمهدی مدافع مازندرانی باشگاه مس نیز به مدت یک فصل تمدید شده است.

این درحالی است که علی شجاعی هافبک فصل گذشته باشگاه فولاد خوزستان نیز با مسی‌ها قرارداد امضا کرده است و محمدمهدی محبی، محمد منتظر و مصطفی محمد از مس رفسنجان جدا شده‌اند و احتمال خروج فرشید باقری و رامتین سلیمان‌زاده نیز وجود دارد و هنوز خبری مبنی بر ماندن یا جدایی آن‌ها منتشر نشده است.

کد خبر 774101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.