شهید «داریوش رضایی‌نژاد» افتخار ایلام و کشور است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: شهرستان آبدانان با وجود شهدای پرافتخاری همچون شهید جرایه، صارم طهماسبی و داریوش رضایی‌نژاد نمادی از معنویت، ایثار و فداکاری در استان و کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد رحیمی ظهر امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در یادواره شهید داریوش رضایی نژاد در آبدانان اظهار کرد: شهید داریوش رضایی‌نژاد افتخار کشور و استان ایلام است.

وی با بیان اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در شهادت شهید رضایی‌نژاد هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود، افزود: شهرستان آبدانان با وجود شهدای پرافتخاری همچون شهید جرایه، صارم طهماسبی، داریوش رضایی‌نژاد نمادی از معنویت، ایثار و فداکاری در استان و حل کشور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: شهید داریوش رضایی‌نژاد سند پرافتخار فرهنگ ایثار و شهادت در کشور و استان است.

رحیمی اضافه کرد: از تمام مسئولان استانی و شهرستانی به‌ویژه مردم شهرستان آبدانان که مقدمات برگزاری این یادواره پر از معنویت را فراهم کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش ایمنا، شهید داریوش رضایی‌نژاد (متولد ۱۳۵۵ در آبدانان) دانشجوی دکترای مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بود که در یکم مرداد ۱۳۹۰ و در سن ۳۵ سالگی به ضرب گلوله در مقابل منزلش و در برابر چشمان همسر و دختر خردسالش مورد سوءقصد قرار گرفته و به شهادت رسید.

کد خبر 774040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.