رسیدگی به مشکلات ۷۰ بنگاه اقتصادی در استان بوشهر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان استان بوشهر گفت: طی سال جاری به‌منظور رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی، بیش از ۷۰ پرونده به‌صورت ویژه مورد بررسی دقیق کارشناسی و تعیین تکلیف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، مهدی صفوی صبح امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که در همین خصوص تعداد ۸۴ مصوبه جهت اجرا از طریق دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

وی با اشاره به عملکرد یک سال گذشته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزود: طی این مدت از طریق ۷۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تعداد ۵۰۲ پرونده بنگاه اقتصادی مشکل‌دار مورد بررسی قرارگرفته است که در همین راستا جهت رفع مشکلات آنان ۵۲۱ مصوبه صادر شده که از این تعداد ۳۶۵ مورد مصوبات از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

مدیرکل صمت استان بوشهر عنوان کرد: در مجموع بیش از ۶۰ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مربوط به بخش بانکی و تأمین نقدینگی مورد نیاز واحدها بوده است.

صفوی گفت: ۹۰ درصد مصوبات ابلاغ شده مربوط به دستگاه‌های خدمت‌رسان همچون ادارات آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز، گمرک و ۱۰ درصدمربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی بوده است.

منبع: فارس

کد خبر 774036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.