نقاط ضعف قوانین ایثارگری شناسایی شود

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: لازم است نقاط ضعف‌، مشکلات و ایرادهای قوانین ایثارگری شناسایی شود تا در راستای رعایت تکریم، احترام به جامعه ایثارگران و اجرای درست قوانین اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حسین رجبی صبح امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در همایش حقوق شهروندی و ایثار که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باید نقاط ضعف‌، مشکلات و ایرادهای قوانین ایثارگری شناسایی شود تا در جهت رعایت تکریم، احترام به جامعه ایثارگران و اجرای درست قوانین اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به مشکلات اجرای قوانین حوزه ایثارگری افزود: سلیقه‌ای اجرایی کردن قوانین و تبیین نکردن قوانین حوزه ایثارگری به ایثارگران از جمله آن‌هاست که باید در کارگروه‌ها بررسی و راهکارهای رفع آن‌ها ارائه شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه ایثارگران هیچ‌گاه از دولت مطالباتی نداشتند، خاطرنشان کرد: بلکه این دولت بوده که برای آن‌ها قوانین در نظر گرفته است و از همین‌رو باید با دریافت راهکارهایی این قوانین به‌درستی اجرا شود.

رجبی ادامه داد: اگر مسئولان به درستی خدمات‌دهی به ایثارگران و جانبازان را انجام ندهند، به آرمان‌های شهدا و امام خیانت کرده‌اند، لذا باید به نفع این قشر معظم جامعه گام بردارند تا رضایتمندی آن‌ها را به دست آورند.

به گزارش ایمنا، در این همایش سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مطالبی پیرامون اهمیت اجرای همایش حقوق شهروندی و ایثار، آسیب‌شناسی قوانین حوزه ایثارگران و اجرای درست و کامل قوانین حوزه ایثارگری مطرح کرد.

کد خبر 773991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.