پیشرفت ۷۴ درصدی فاز نخست پروژه جهاد آبرسانی استان ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از پیشرفت ۷۴ درصدی فاز نخست پروژه جهاد آبرسانی خبر داد و گفت: خط انتقال این پروژه به طول ۴۱۰۰ متر با استفاده از لوله گالوانیزه به قطر چهار اینچ و اجرا و حفر یک چاه آب به عمق ۸۰ متر به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی صبح امروز _ دوشنبه یکم مرداد_ در جمع خبرنگاران با تشریح وضعیت پروژه جهاد آبرسانی در استان ایلام اظهار کرد: فاز نخست پروژه جهاد آبرسانی در استان ایلام با پیشرفت ۷۴ درصدی در حال اجرا است که این طرح امسال به اتمام رسیده است و ۱۲۸ روستای استان را از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه جهاد آبرسانی به مجتمع جوب دراز میرزابیگی بخش کارزان افزود: خط انتقال این پروژه به طول ۴۱۰۰ متر با استفاده از لوله گالوانیزه به قطر چهار اینچ و اجرا و حفر یک چاه آب به عمق ۸۰ متر به اتمام رسیده است و در حال انجام عملیات برق‌رسانی هستیم که با اتمام آن پروژه وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه اعتبار این پروژه ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: پروژه مجتمع آبرسانی جوب دراز میرزابیگی، سه روستای چشمه خزانه، قنات آباد و سراب کارزان از توابع بخش کارزان واقع در شهرستان سیروان با ۵۰۰ خانوار و جمعیتی افزون بر ۱۶۰۰ نفر را تحت پوشش آب سالم، بهداشتی و پایدار قرار می‌دهد و مشکل افت فشار یا قطعی آب در این روستاها را به طور کامل رفع می‌کند.

محمدی اضافه کرد: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در دست اجرا است.

کد خبر 773963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.