رسیدگی به امور محله بابلدشت اصفهان با هزینه‌ای حدود ۳۵ میلیارد ریال

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پنجمین مرحله از طرح «محله من، محله زندگی» در محله بابلدشت گفت: با هزینه‌ای حدود ۳۵ میلیارد ریال نسبت به فعالیت در حوزه‌های خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیکی، عمرانی و فرهنگی این محله اقدام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از شهرک کاوه، محله فروردین، رحیم‌آباد و اشراق با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان، طی ۱۰ روز شهرداری منطقه ۷ اصفهان نگاه عمیق‌تری به محله بابلدشت دارد.

وی با اشاره به تراکم بالای جمعیت در این محله افزود: محله بابلدشت محل بومی با بافت فرسوده و ساخت قدیمی است که امیدواریم با اجرای طرح در این محله عمده مشکلات جاری شهروندان را رفع کنیم.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: طی ۱۰ روز در این محله اقدامات متفاوتی با هدف ساماندهی فضای سبز، شست‌وشو و پاک‌سازی معابر، تعمیر جداول و پیاده‌روها، لکه‌گیری آسفالت، نصب علائم و المان‌ها، ترافیکی و سایر موارد با مشارکت و همراهی شهروندان و ساکنان محله انجام شده است.

رسیدگی به امور محله بابلدشت اصفهان با هزینه‌ای حدود ۳۵ میلیارد ریال

سلطان‌آقایی گفت: اقدامات انجام شده در واحد امور شهر و کنترل نظارت اداره خدمات شهری برای محله بابلدشت شامل مواردی از جمله شست‌وشوی خیابان رضا عباسی و معابر فرعی آن با هزینه‌ای حدود ۸۰۰ هزار تومان، پاک‌سازی زیر پل‌ها و جمع‌آوری نخاله‌های پراکنده داخل باغچه، پاک‌سازی زمین‌های بایر کوچه مقاره‌زاده با هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان، رنگ‌آمیزی دیوارهای کوچه مقاره‌زاده، راغب، شفیعی و حاشیه خیابان ادیب (۱۷۵۰ متر مربع) با هزینه‌ای حدود ۱۲۰ میلیون تومان، تعویض سطل‌های زباله قلکی خیابان‌های کاوه، مدرس قدیم و رضا عباسی (۱۲ عدد) با هزینه‌ای حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، اجرای نقاشی دیواری داخل کوچه مقاره‌زاده با هزینه‌ای حدود یک میلیون تومان، جمع‌آوری پل‌های غیرمجاز با هزینه‌ای حدود ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، امحای برچسب‌های تبلیغاتی در تمام بن‌بست‌ها و معابر فرعی و نصب ریسه پرچم خیابان رضا عباسی و ورودی خیابان بابلدشت می‌شود.

وی با اشاره با اقدامات انجام شده در واحد فضای سبز اداره خدمات شهری ادامه داد: خشکه‌بری و هرس درختان خیابان ادیب، مدرس، کاوه، مادی صفی میرزا، مدرس و رضا عباسی با هزینه‌ای حدود ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، کاشت گل ورودی ترمینال بابلدشت، مادی صفی میرزا و حاشیه خیابان کاوه با هزینه‌ای حدود ۲۲ میلیون تومان و کاشت درخت و درختچه در خیابان کاوه و مدرس با هزینه‌ای حدود ۲۸ میلیون تومان از جمله اقدامات انجام شده در واحد فضای سبز اداره خدمات شهری در محله بابلدشت است.

رسیدگی به امور محله بابلدشت اصفهان با هزینه‌ای حدود ۳۵ میلیارد ریال

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در واحد تعمیرات و نگهداری اداره خدمات شهری شامل نصب ۲۱ سری چراغ جدید جهت روشنایی ترمینال بابلدشت با هزینه‌ای حدود ۸۴ میلیون تومان، تعمیر و تعویض ۲۰ حباب روشنایی در محله با هزینه‌ای حدود دو میلیون تومان و رنگ‌آمیزی نیمکت‌ها و المان‌های بوستان‌های منطقه با هزینه‌ای حدود شش میلیون تومان می‌شود.

اجرای سرود میدانی عاشورایی در هفت نقطه از معابر محله

سلطان‌آقایی گفت: اقدامات انجام شده در واحد زیباسازی اداره خدمات شهری شامل مواردی از جمله ساماندهی تابلوهای معابر و کوچه‌ها به تعداد ۳۰۰ تابلو با هزینه‌ای حدود ۱۵۰ میلیون تومان، اجرای دیوارنگاره به متراژ ۱۶۰ متر مربع ورودی خیابان مدرس با پلاستر و زیرسازی دیوار با هزینه‌ای حدود ۱۲۰ میلیون تومان و رنگ‌آمیزی و رفع نازیبایی‌های محله با هزینه‌ای حدود ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود.

وی افزود: اقدامات انجام شده در واحدهای امور شهر و کنترل نظارت اداره خدمات شهری، فضای سبز اداره خدمات شهری، تعمیرات و نگهداری اداره خدمات شهری و زیباسازی اداره خدمات شهری برای محله بابلدشت، در مجموع با هزینه‌ای حدود ۶۶۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان صورت گرفته است.

رسیدگی به امور محله بابلدشت اصفهان با هزینه‌ای حدود ۳۵ میلیارد ریال

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: اقدامات و فعالیت‌های اداره عمران اداره خدمات شهری انجام شده در محله بابلدشت شامل لکه‌گیری و اجرای روکش به میزان ۴۰۰ تن آسفالت با هزینه‌ای حدود یک میلیارد تومان، احداث ۴۰۰ متر مربع پیاده‌رو با هزینه‌ای حدود ۴۰۰ میلیون تومان، ترمیم و اجرای بلوک‌فرش پیاده‌رو به متراژ ۱۰۰ متر مربع با هزینه‌ای حدود ۵۵ میلیون تومان، اجرای جدول بتنی به طول ۱۵۰۰ متر با هزینه‌ای حدود ۹۷۵ میلیون تومان، ترمیم جدول بتنی به متراژ ۱۰۰ متر با هزینه‌ای حدود ۵۵ میلیون تومان و بشنه‌زنی دیوار به مساحت ۵۰ متر مربع با هزینه‌ای حدود ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود.

سلطان‌آقایی گفت: هزینه اقدامات و فعالیت‌های اداره عمران اداره خدمات شهری انجام شده برای محله بابلدشت در پنجمین طرح محله من، محله زندگی حدود دو میلیارد و ۴۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های اداره حمل‌ونقل و ترافیک در این محله ادامه داد: خرید و اجرای ۷۳ سرعت‌گیر لاستیکی و پلاستیکی با هزینه‌ای حدود ۳۷ میلیون تومان، خرید و نصب ۵۷ عدد بولارد (استوانه ایمنی) با هزینه‌ای حدود ۲۳ میلیون تومان، خرید و اجرای شش تابلوی ترافیکی با هزینه‌ای حدود ۱۴ میلیون تومان، خرید و اجرای پنج آینه محدب ترافیکی با هزینه‌ای حدود ۱۰ میلیون تومان، نصب ۴۰۰ گل میخ طرح چدن با هزینه‌ای حدود ۳۰ میلیون تومان، خط‌کشی محوری طولی به متراژ ۱۴.۲۰۰ متر با هزینه‌ای حدود ۲۸۴ میلیون تومان و تعمیر ۱۰ عدد از ایستگاه‌های اتوبوس محله با هزینه‌ای حدود ۳۵ میلیون تومان از جمله اقدامات است.

رسیدگی به امور محله بابلدشت اصفهان با هزینه‌ای حدود ۳۵ میلیارد ریال

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هزینه اقدامات و فعالیت‌های اداره حمل‌ونقل و ترافیک انجام شده برای محله بابلدشت در پنجمین طرح محله من، محله زندگی حدود ۴۳۳ میلیون تومان است.

سلطان‌آقایی گفت: اجرای سرود میدانی عاشورایی در هفت نقطه از معابر محله، اجرای نمایش میدانی ایام محرم در شش نقطه از محله، نصب پرچم یا حسین (ع) در سر در منازل محله، دیدار و تجلیل از خانواده شهید کریمی به‌عنوان شهید شاخص محله، دیدار و تجلیل از پیرغلام حضرت اباعبدالله (ع) آقای حاج سیدتقی تبریزی و برپایی چای‌خانه امام رضا (ع) و پذیرایی از شهروندان از جمله اقدامات و فعالیت‌های اداره فرهنگی و اجتماعی در محله بابلدشت در راستای اجرای پنجمین مرحله برنامه محله من، محله زندگی است.

رسیدگی به امور محله بابلدشت اصفهان با هزینه‌ای حدود ۳۵ میلیارد ریال

کد خبر 773962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.