آغاز رقابت‌های مینی فوتبال روستائیان کشور با عنوان «جام پرچم» در سنندج

دومین دوره رقابت‌های ورزشی ویژه روستائیان سراسر کشور تحت عنوان جام پرچم در رشته مینی‌فوتبال، امروز دوشنبه در زمین ورزشی دانشگاه کردستان در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، دومین دوره رقابت‌های ورزشی ویژه روستاییان سراسر کشور تحت عنوان جام پرچم در سه رشته مینی‌فوتبال، کاراته و پرتاب وزنه برگزار می‌شود که مسابقات بخش مینی‌فوتبال آن امروز _دوشنبه یکم مرداد_ با حضور ورزشکاران استان‌های سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج آغاز شد.

این رقابت‌ها در بخش آقایان در زمین ورزشی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود و تا یک هفته ادامه پیدا خواهد کرد.

با اعلام معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان، آئین افتتاحیه این رقابت‌ها با حضور مسئولین کشوری و استانی روز سه‌شنبه دوم مرداد با اجرای رژه تیم‌ها و برنامه‌های جانبی برگزار می‌شود.

برپایی دوره‌های آموزشی مربیان و داوری و کلاس مربیگری درجه سه کشوری مینی‌فوتبال از جمله برنامه‌های جانبی این مسابقات است که با حضور مدرسان فدراسیون برگزار خواهد شد.

۳۲ تیم مینی‌فوتبال به نمایندگی از ۳۱ استان سراسر کشور در بخش آقایان در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

استان کردستان به عنوان میزبان این مسابقات علاوه بر تیم‌های راه یافته به مسابقات کشوری در هر دو بخش آقایان و بانوان، دو سهمیه جداگانه نیز خواهد داشت.

رقابت‌های مینی‌فوتبال بانوان روستایی کشور نیز از روز دهم مرداد به مدت پنج روز در سنندج برگزار می‌شود.

کد خبر 773923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.