تاکید رهبر انقلاب بر تعامل مجلس با دولت جدید

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس گفت: مجلس می‌تواند با نوع رفتارها و نحوه اعلام مواضع خود بر اساس معیارها و فرمایشات ولی امر مسلمین عمل و انقلابی بودن خود را تثبیت کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اولین دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با نمایندگان مجلس دوازدهم اظهار کرد: مهمترین محور سخنان رهبر انقلاب پرسشگر بودن و پاسخگو بودن نمایندگان مجلس است که بر همین اساس ایشان از نمایندگان خواستند نمایندگان مجلس مطالبات مردم از مسئولان را سوال و پیگیری کنند و در عین حال پاسخگوی مردم باشند.

وی افزود: نمایندگان مجلس مسئولیت بزرگی در نظام اسلامی بر دوش دارند و مجلس یکی از ارکان اصلی کشور است، بنابراین نمایندگان باید نسبت به عملکرد کلی مجلس و عملکرد شخصی خود در پیشگاه مردم و خداوند متعال پاسخگو باشند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به همکاری مجلس و دولت که مورد تاکید رهبر انقلاب قرار گرفت، ابراز کرد: مجلس بر اساس همان معیارها و شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری بیان کردند، ویژگی‌های افرادی که بنا است برای کابینه معرفی شوند را می‌سنجد و بر اساس آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مجلس تلاش خواهد کرد از دولت حمایت کند و با آن همکاری کند تا دولت چهاردهم بتواند بار اداره کشور را به‌خوبی بر دوش بکشد و پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشد.

حاجی‌دلیگانی در خصوص تداوم مسیر مجلس یازدهم و حفظ عنوان انقلابی بودن آن در مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: مجلس می‌تواند با نوع رفتارها و نحوه اعلام مواضع خود بر اساس معیارها و فرمایشات ولی امر مسلمین عمل کند و انقلابی بودن خود را تثبیت کند.

کد خبر 773912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.