آزادی ۶ زندانی جرایم غیر عمد با اهدای هزینه جشن تولد در اردبیل

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: یکی از جوانان اردبیلی به همت ستاد امر به معروف در اقدامی خداپسندانه با اهدای هزینه و هدایای تولد خود ۶ زندانی جرایم غیرعمد مالی را آزاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام سید ابراهیم میرعباس زاده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اهدای هزینه جشن تولد به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان اردبیل با فرهنگ سازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان رواج یافته و با استقبال مردم روبه‌رو شده است.

وی از اهدای هزینه جشن تولد یک جوان اردبیلی به آزادی ۶ زندانی جرایم غیر عمد خبرداد و افزود: تاکنون چند مورد هزینه جشن تولد به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در اردبیل اختصاص یافته است که در این راستا چند زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل اظهار داشت: در روزهای اخیر نیز، بانوی خیر اردبیلی هزینه جشن تولد خود را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کرد و چند زندانی خانم که جرایم غیرعمد داشتند آزاد شدند.

میرعباس زاده افزود: درصدد هستیم این فرهنگ خیرخواهانه را در تمام شهرستان‌های استان ترویج کنیم که گامی بزرگ در امور خیرخواهانه است.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان منطقه استقبال خوبی از این موضوع داشته‌اند که کارت مروجان امر به معروف و نهی از منکر هم به این نوجوانان و جوانان اهدا شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل بیان کرد: از اقشار مختلف مردم تقاضا دارم در این اقدام خیرخواهانه پیشگام باشند.

کد خبر 773895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.