ساخت مساجد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان در دستور کار اداره راه و شهرسازی یزد

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان یزد گفت: ساخت مساجد پروژه های طرح نهضت از اولویت های ما در طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان یزد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان یزد، احسان خواجه رضایی در جلسه‌ای که با مدیران سازمان مجری ساختمان‌های عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی، جهت برنامه‌ریزی ساخت مساجد سایت‌های نهضت ملی مسکن استان برگزار شده بود اظهار کرد: بدون تردید ساخت مساجد پروژه‌های طرح نهضت از اولویت‌های ما در طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان یزد خواهد بود.

وی ادامه داد: قطعاً نگاه ما به این مساجد همان سبک زندگی قرن‌های پیش و محور قرار گرفتن مساجد و توجه ویژه به معماری اصیل و سنتی یزد خواهد بود و امیدواریم با توافق انجام شده بین سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان مجری، ساخت این مساجد همزمان با اجرای واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی، مسکن وارد فاز عملیاتی شود.

به گزارش ایمنا، سازمان مجری ساختمان‌های عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی به عنوان یکی از پر سابقه‌ترین سازمان‌ها در اجرای ساختمان‌های ملی مذهبی در سطح کشور از جمله طرح گسترش حرم حضرت معصومه (س)، ساختمان مصلای بزرگ تهران و همچنین سالن اجلاس سران در تهران شناخته می‌شود.

کد خبر 773892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.