خدمت به جامعه معلولین یک عمل جهادی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: خدمت به جامعه معلولین یک عمل جهادی و صبر کارمندان مراکز بهزیستی ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوی، کریم علی‌نژاد در دیدار رئیس اداره بهزیستی و هیئت همراه به مناسبت هفته بهزیستی اظهار کرد: از شما عزیزان و همکاران مستقر در توانبخشی‌ها به عنوان خدمتگزار برای جامعه معلولین کمال قدردانی را به جا می‌آوردیم.

وی افزود: کار با جامعه معلولین چه معلولین ذهنی و چه جسمی و حرکتی دارای سختی‌های مربوط به خود است و این امر یک عمل و کار جهادی بوده و صبر کارمندان این مراکز ستودنی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خوی گفت: عملکرد مراکز توانبخشی شهرستان خوی مثبت و قابل قبول بوده و خدمات بزرگی در این مراکز ارائه شده و تمام قد در کنار همکاران حوزه بهزیستی هستیم.

علی‌نژاد ادامه داد: توسعه بخش سرای سالمندان شهرستان به عنوان یک نیاز اساسی از جمله اولویت‌ها برای پاسخ به نیاز سال‌های آینده است.

وی تصریح کرد: در حوزه حمایت از معلولان با ایجاد فرصت‌های شغلی برای آنها با هدف گذاری صحیح، توانمندسازی و تحقق اشتغال‌های پایدار برای آنان اقدامات مهمی باید صورت گیرد.

کد خبر 773872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.