پروژه‌های نیمه‌تمام تیران در اولویت تکمیل قرار گرفت

معاون عمرانی فرماندار تیران و کرون گفت: پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان در اولویت تکمیل و بهره‌برداری همزمان با هفته دولت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، امیر عرب بعدازظهر امروز _یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش تیران و کرون اظهار کرد: در حال حاضر ۳۵ پروژه مدرسه سازی با همت خیرین در این منطقه فعال است که همزمان با مهرماه و هفته دولت ۲ باب از آن افتتاح می‌شود.

وی افزود: در مدت سه سال گذشته بیش از ۱۰ مدرسه جدید در این شهرستان افتتاح و مشکل کمبود فضای آموزشی را رفع کرد که خیرین سهم بالایی از این اقدام مهم را بر عهده داشتند.

معاون عمرانی فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه خیرین بیش از ۵۰ درصد سهم مشارکت احداث مدرسه را بر عهده دارند، تصریح کرد: در بعضی از پروژه‌ها میزان مشارکت تا ۱۰۰ درصد نیز رسیده و دولت تنها تجهیز آن را بر عهده گرفته است.

عرب ادامه داد: این همکاری و تعامل بین مردم و آموزش و پرورش توانست مشکل کمبود مدرسه و یا فرسودگی فضاهای آموزشی را رفع کند.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار است، خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از اعتبارات شهرستانی نیز به تکمیل و بهره برداری از این پروژه‌ها اختصاص یافت.

معاون عمرانی فرماندار تیران و کرون به افتتاح پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: حدود ۵۰ پروژه همزمان با هفته دولت در این منطقه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

عرب اضافه کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های خدمات رسانی، روستایی، مدیریت شهری و توسعه زیرساخت‌ها بوده که توسط دولت تأمین اعتبار شده و بخشی هم پروژه‌های بخش خصوصی که عمدتاً در بخش کشاورزی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی سهم خود را در حوزه‌های اجتماعی ایفا کردند، گفت: فعالان اقتصادی در اداره امور شهرستان و تأمین بخش‌های مورد نیاز بر اساس اولویت منطقه همکاری مالی داشتند و این موضوع منجر به اجرای فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شد.

کد خبر 773862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.