۱۰۰۰ واحد حمایتی طرح نهضت ملی مسکن هفته دولت در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می‌رسد

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از افتتاح هزار واحد حمایتی طرح نهضت ملی مسکن در این استان هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، عطاءاله اکبری در جلسه پیگیری روند اقدامات تعاونی‌های مسکن استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با اقدامات مطلوب انجام شده در راستای خانه‌دار شدن اقشار مختلف مردم، خرداد سال جاری ۲۵ هزار و ۸۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان به بهره‌برداری رسید و در تداوم مسیر خدمت به شهروندان، هزار واحد مسکونی حمایتی دیگر این طرح نیز هفته دولت در استان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: تأمین مسکن حمایتی برای اقشار کم برخوردار جامعه از طرح‌های مهم دولت است که توسط این اداره‌کل در استان با جدیت تمام دنبال می‌شود.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان افزود: در طرح نهضت ملی مسکن، دولت به دنبال این است که هزینه‌های تمام شده و آورده متقاضیان طرح کاهش یابد و این کاهش را در دستور کار قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان علاوه بر رونق واحدهای تولیدی اشتغال حدود ۶۰ هزار نفر را در این منطقه به عنوان جوان‌ترین استان کشور به همراه داشته است.

اکبری از ساخت ۴۹ هزار و ۸۶۹ واحد طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تأثیر حوزه مسکن بر رشد و توسعه اقتصادی غیرقابل انکار است به طوری که صنعت تولید مسکن افزون بر تأثیرات ژرف اجتماعی و فرهنگی به لحاظ اقتصادی نیز دارای اهمیت ویژه‌ای است و مانند موتور رشد و توسعه اقتصاد عمل می‌کند.

کد خبر 773849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.