تمدید مهلت ثبت نام در سامانه سفیر مهر تا نیمه مرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: سامانه سفیر مهر از سی‌ام تیر مجدد در اختیار شهروندان قرار گرفت و متقاضیان تا پانزدهم مرداد سال جاری فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه پیش‌پرداخت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات وام بدون بهره استفاده کنند.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکنون ۳۱ هزار و ۶۷۵ نفر در سامانه سفیر مهر برای استفاده از سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و بر اساس اطلاع‌رسانی قبلی سامانه تا بیستم تیر باز بود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۲:۰۰ روز بیستم تیر تا ساعت ۲۴:۰۰ که آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه سفر مهر بوده است، شش هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کردند و متقاضیان در عمل، این امر را به دقیقه ۹۰ موکول کردند، افزود: پس از بسته شدن سامانه نیز تعداد زیادی درخواست ثبت‌نام داشتند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از سی‌ام تیر مجدد سامانه در اختیار شهروندان قرار گرفت و متقاضیان تا پانزدهم مرداد فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و واریز پیش‌پرداخت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات قرض‌الحسنه و وام بدون بهره استفاده کنند.

پرورش تاکید کرد: از تمام شهروندان تقاضا داریم که به هیچ‌عنوان، هیچ وجهی را به شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی پرداخت نکنند؛ ثبت‌نام تنها از طریق سامانه سفیر مهر و واریزی‌ها به درگاه سفیر مهر انجام خواهد شد.

وی گفت: در صورتی که پیش‌پرداخت واریز نشود، ثبت‌نام قطعی انجام نمی‌شود، البته این ثبت‌نام به‌معنای سرویس‌دهی نیست و مرحله پس از آن ارسال درخواست‌ها به شرکت‌های حمل‌ونقلی است که در صورت وجود هم‌مسیر، پیامکی برای اولیای دانش‌آموزان ارسال خواهد شد تا به سامانه مراجعه و قرارداد را تأیید کنند.

کد خبر 773847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.