رهاسازی آب از سد کوثر به مدت ۸ روز

مدیر بهره‌برداری سد کوثر از رهاسازی آب این سد به مدت هشت روز برای مرحله چهارم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اکبر خدری، امروز _یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳ رهاسازی از سد کوثر در رودخانه خیرآباد این شهرستان به تدریج تا دبی ۳۰ متر مکعب بر ثانیه آغاز می‌شود.

وی افزود: طبق دستور مکتوب رئیس حوزه آبریز رودخانه زهره و جراحی شرکت مدیریت منابع آب ایران و طی نامه مکتوب در تاریخ ۲۷ تیر ماه جاری، رهاسازی از سد کوثر در گچساران اجرا می‌شود.

مدیر بهره‌برداری سد کوثر گچساران گفت: این اقدام در راستای افزایش خروجی سد کوثر به جهت بهبود کیفیت آب رودخانه زهره در مقطع شهرستان هندیجان صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: از روز دوشنبه مورخ یکم مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۰۰ صبح رهاسازی از سد کوثر در رودخانه خیرآباد این شهرستان به تدریج تا دبی ۳۰ متر مکعب بر ثانیه آغاز می‌شود.

خدری خاطرنشان کرد: این رهاسازی از تاریخ عنوان شده به مدت هشت روز از سد کوثر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در همین خصوص از مردم خواهشمندیم در راستای جلوگیری از وارد شدن خسارات جانی و مالی مردم به ویژه اهالی روستاها، کشاورزان حاشیه رودخانه خیرآباد، عشایر و مسافرانی که قصد اسکان یا تردد در مسیر رودخانه را دارند مسائل ایمنی را جهت جلوگیری از اتفاقات و حوادث احتمالی رعایت کنند.

کد خبر 773806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.