مس رفسنجان صاحب تیم فوتبال بانوان شد

باشگاه صنعت مس رفسنجان برای نخستین بار صاحب تیم فوتبال بانوان در لیگ دسته دوم کشور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان با دارا بودن ده‌ها تیم ورزشی در رشته‌های گوناگون، اقدام به تشکیل تیم فوتبال بانوان کرده است.

شاید طی سال‌های متمادی، جای تیم فوتبال بانوان که ملاک مهمی برای دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها به حساب می‌آمد، کم بود و اکنون مدیریت باشگاه برای جبران این خلأ اقدام کرده است.

باشگاه مس رفسنجان با دارا بودن تیم فوتسال بانوان که عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال‌های متوالی را در کارنامه دارد، سر و صدای زیادی کرده است و امید می‌رود با وجود تیم فوتبال بانوان نیز مسیر حمایت از بانوان ورزشکار را دنبال کند.

تیم فوتبال بانوان مس رفسنجان که برای نخستین بار در لیگ دسته دوم کشور با بازیکنان کاملاً بومی و با سرمربیگری زهرا کوهستانی بازیکن باتجربه تیم خاتون بم فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

از سوابق زهرا کوهستانی می‌توان به کسب عنوان هشت قهرمانی و سه نایب قهرمانی کشور، نایب قهرمانی مسابقات دانشجویی جهان در صربستان، سرمربی تیم منتخب نوجوانان استان کرمان در سال ۱۴۰۱، حضور در جام باشگاه‌های آسیا در سال ۱۴۰۱ در ازبکستان و کسب مقام‌های قهرمانی رده‌های سنی مختلف اشاره کرد.

کد خبر 773799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.