تشکیل بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلف صنفی در قزوین

مدیرکل صمت استان قزوین گفت: در چهار ماهه ابتدایی سال جاری ۷ هزار و ۲۶۳ مورد بازرسی در سطح استان قزوین توسط بازرسان اداره‌کل صمت صورت گرفت که منجر به تشکیل یک هزار و ۳۹۱ پرونده تخلفاتی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محسن رستمی بعدازظهر امروز _یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین اظهار کرد: در چهار ماهه ابتدایی سال جاری ۷ هزار و ۲۶۳ مورد بازرسی در سطح استان قزوین توسط بازرسان اداره‌کل صمت صورت گرفت که منجر به تشکیل یک هزار و ۳۹۱ پرونده تخلفاتی شد.

وی با بیان اینکه در حوزه تایر خودرو در ۴ ماهه امسال ۷۲ مورد بازرسی صورت گرفت که منجر به تشکیل ۲۶ پرونده تخلفاتی صنفی شد، افزود: راه‌اندازی سامانه جدید توزیع لاستیک رستا (رصد سفارش و تأمین اقلام) به صورت پایلوت در استان قزوین شروع شد که در ۲ واحد صنفی منتخب اقدام به توزیع و فروش لاستیک می‌کنند.

مدیرکل صمت استان قزوین با اشاره به وضعیت اجرای گشت‌های مشترک در سال ۱۴۰۳ اضافه کرد: ۲۸ فقره گشت مشترک نظارت و بازرسی با حضور بازرسان اداره‌کل صمت، تعزیرات حکومتی، بهداشت و اتاق اصناف از واحدهای صنفی و انبارها در چهار ماهه ابتدایی سال صورت گرفته است.

رستمی ادامه داد: نگاه اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین هماهنگ‌سازی همه دستگاه‌های متولی تنظیم بازار است و در همین راستا در جهت بهبود مستمر عملکرد نظارتی در راستای همراهی با مجموعه جهاد کشاورزی گام برمی‌داریم.

کد خبر 773795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.