کشف ۳۰ کیلوگرم هروئین و شیشه در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۳۰ کیلوگرم هروئین و شیشه در لاهیجان خبر داد و گفت: در این خصوص متهم ۴۵ ساله به همراه دو همدست ۴۲ و ۲۱ ساله‌ دستگیر شدند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سردار حسین حسن‌پور ظهر امروز _یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) صحت موضوع محرز و خودرو سمند متهمان در شهر لاهیجان مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر طی هماهنگی قضائی خودروی متهم را متوقف کردند.

سردار حسن‌پور از کشف ۲۰ کیلو گرم ماده مخدر از نوع هروئین و ۱۰ کیلوگرم شیشه در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم ۴۵ ساله به همراه دو نفر همدست ۴۲ و ۲۱ ساله‌اش دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی مواد مخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان افزود: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد مخدر به کشور جلوگیری کنند.

کد خبر 773743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.