تغییر مدیران نباید موجب آسیب‌دیدگی سیستم و نیروی انسانی شود

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تغییر و تحول در مدیران شهرداری نباید موجب آسیب‌دیدگی سیستم و لطمه به پرسنل زحمتکش شهرداری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی، امروز _یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: تغییر و تحول در مدیران شهرداری نباید موجب آسیب‌دیدگی سیستم و لطمه به پرسنل زحمتکش شهرداری و همچنین تغییر رویه و ایجاد مشکل برای نیروهای اداری و کارگری شود.

وی افزود: تغییر در رویه و روش و نیز جابه‌جایی ناکارشناسانه پرسنل موجب آسیب‌پذیری سیستم و پرسنل می‌شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه بارها گفته‌ایم و باز می‌گویم که حرمت، جایگاه و شخصیت تک تک پرسنل شهرداری باید حفظ شود و تصریح کرد: توجه و حفظ حرمت، جایگاه و شخصیت نیروهای شهرداری و در کل نیروی انسانی از مهمترین خواسته‌های اعضای شورا از مدیران شهرداری است و مدیران شهرداری نیز موظف به رعایت این موضوع هستند.

وی ادامه داد: نیروی انسانی بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه مجموعه مدیریت شهری هستند، اما آسیب‌پذیر بوده و باید در کنار روحیه‌بخشی، امیدآفرینی و ایجاد فضای مناسب برای خدمت حمایت شوند.

پناهی عنوان کرد: استفاده از نیروهای متخصص و کارا در حوزه‌های مختلف و تقسیم کار می‌تواند بسیاری از مشکلات سازمان‌ها و مناطق شهرداری را برطرف کند.

وی با انتقاد از اجرا نشدن طرح جامع پسماند شهری اظهار کرد: امروز بعد از گذشت چندین سال از فعالیت‌ها در سایت زباله نازلو، نباید منتظر اجرای طرح تفصیلی بنشینیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با انتقاد از سخنان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه در راستای توجیه معاونت خدمات شهری گفت: نباید تقصیرات و نواقص را به گذشته وصل کنیم و امروز با توجه به کنترل وضع موجود به فکر تقویت باشیم.

پناهی ضمن تقدیر از مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در راستای مدیریت سایت زباله نازلو بیان کرد: با اینکه طرح سرمایه‌گذاری کمپوست زباله شهرداری یکی از پروژه‌های شکست‌خورده مدیریت شهری بود اما امروز پس از انجام بیش از ۸۰ درصد از عملیات این پروژه، این طرح باید اجرایی شود.

کد خبر 773691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.