برگزاری جشنواره فرهنگی_ورزشی «تجربه، امید، نشاط‌» در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: شهروندان ارشد شهر در جشنواره فرهنگی ورزشی «تجربه، امید، نشاط‌» با یکدیگر رقابت می‌کنند.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با بیان اینکه سالمندان منطقه در قالب مسابقات تفریحی، آبی و پیاده‌روی به رقابت پرداختند، اظهار کرد: این شهروندان ارشد شهر در جشنواره فرهنگی ورزشی «تجربه، امید، نشاط‌» کاشان با یکدیگر رقابت می‌کنند تا در فضایی شاد به ارتقای سلامت آن‌ها کمک شود.

وی افزود: افزایش جمعیت سالمندی در دهه حاضر و کاهش فعالیت‌های روزانه باعث بروز مشکلات فیزیکی و روانی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: مدیریت ورزش و تندرستی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به منظور فراهم کردن شرایط لازم و ترغیب و تشویق این قشر برای حضور در میادین ورزشی در رشته‌های مختلف و گسترش تحرک و پویایی برای این افراد، اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «تجربه، امید، نشاط‌» کرده است.

فرجی با تکریم جایگاه قشر سالمند و اهمیت توجه به جایگاه شهروندان ارشد شهر در راستای بهبود ناهنجاری‌های اسکلتی، عضلانی و حرکتی در تشریح این رویداد، اضافه کرد: دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «تجربه، امید، نشاط‌» با شعار «حال خوب زندگی» با حضور سالمندان مرد و زن بالای ۶۰ سال در قالب رقابت‌های تفریحی، آبی و پیاده‌روی در سطح محلات اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزش در سالمندی از اهمیت بالایی برخوردار و ضروری است که افراد مسن سعی کنند فعال بمانند تا از عواقب بی تحرکی دور بمانند، ایجاد شور، نشاط و شادابی در بین قشر میانسال و سالمندان از جمله اهداف اجرای جشنواره فرهنگی ورزشی «تجربه، امید، نشاط‌» است که با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، هیئت ورزش‌های همگانی، ناحیه مقاومت بسیج، اداره ورزش و جوانان انجام می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: این رقابت‌ها طی ماه‌های مرداد تا مهر سال ۱۴٠۳ انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رقابت‌ها به مدیریت ورزش و تندرستی سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان واقع در بلوار دانش، بلوار دانشجو مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعت اداری با شماره ۵۵۴۲۴۸۰۰ داخلی ۱۱۱ تماس بگیرند یا در گروه اطلاع‌رسانی این رویداد در ایتا با پیوند http://B2n.ir/q93643 عضو شوند.

کد خبر 773644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.