بررسی مشکلات اراضی شرکت فرآورده‌های نسوز آتشپا سربیشه

فرماندار شهرستان سربیشه خراسان جنوبی گفت: حل مشکلات اراضی شرکت فرآورده‌های نسوز آتشپا در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا لکزائی، صبح امروز_ یکشنبه سی‌ویکم تیر_در جلسه بررسی مشکلات مجتمع فراورده‌های نسوز آتشپا سربیشه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش اعظمی از موضوع تولید، اشتغال و رونق اقتصادی با جذب و حمایت از سرمایه‌گذار فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در این شهرستان مقدمات و خدمات لازم جهت حضور سرمایه‌گذار داخلی و خارجی فراهم است، ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، باید تمام تلاش و همتمان برای جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در شهرستان باشد.

فرماندار سربیشه، این شهرستان را قطب معدنی، کشاورزی دانست و گفت: شهرستان سربیشه در حوزه‌های مرز، گردشگری، صنایع دستی و صنعتی نیز ظرفیت‌های بالقوه‌ای فراوانی دارد که می‌توانیم از این ظرفیت‌ها در راستای تولید، اشتغال، درآمدزایی و افزایش توان اقتصادی شهرستان بهره‌مند شویم.

وی یادآور شد: مدیران اجرایی پای کار شهرستان تاکنون در راستای تسهیل روند سرمایه‌گذاری و مسائل سرمایه‌گذاران تلاش کرده‌اند و در ادامه نیز این چنین خواهد بود تا شکوفایی اقتصادی این شهرستان بیش از پیش محقق شود.

لکزائی در خصوص مشکلات اراضی پیش روی این شرکت و سرمایه‌گذار آن، مراتب را به معاونان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان مرتبط ارجاع داد تا هرچه زودتر این مشکلات و موانع برطرف شود.

کد خبر 773609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.