تداوم اجرای طرح مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب تبریز

شهردار منطقه‌ یک تبریز از توزیع ۱۲۱۰ تن آسفالت در پروژه مسیرگشایی خیابان شهید آیت‌الله آل هاشم (۴۵ متری انقلاب) طی دو هفته اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، حمید شاهوردی صبح امروز _یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های مسیرگشایی تبریز و ابرپروژه حوزه بازآفرینی در کشور که نقش بسیار مهمی در ارتباط مسیر شرق به غرب تبریز را ایفا می‌کند پروژه مسیر گشایی خیابان شهید آیت الله آل هاشم است که توسط شهرداری منطقه یک تبریز اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در سه فاز عملیاتی انجام می‌شود و هم‌اکنون در فاز نخست آن شاهد ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله تملک و عملیات عمرانی هستیم.

شهردار منطقه یک تبریز خاطرنشان کرد: در فاز نخست پروژه شاهد اجرای عملیات عمرانی شامل ۱۸۰ متر خاکبرداری از باند کندرو جنوبی ۷۵۰۰ مترمربع آسفالت، ۵۰۰۰ جدول گذاری و ۱۲۱۰ تن آسفالت هستیم که با سرعت قابل توجه و نظارت کامل و تخصصی انجام یافته است.

شاهوردی تصریح کرد: بخش مهمی از اجرای پروژه در حوزه تملک املاک واقع در مسیر است که توافق و تخریب آن زمان بر بوده و به همت همکاران حوزه املاک در فاز اول تمام املاک در نظر گرفته و طبق نقشه تملک و تخریب شده و عملیات عمرانی با سرعت آغاز شده است که تداوم دارد و پیش‌بینی می‌شود هزینه اجرای پروژه در دو بخش املاک و عمرانی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان خواهد بود.

کد خبر 773595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.