برقراری پروازهای دبی در فرودگاه بین‌المللی کرمان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از برقراری پروازهای فلای دبی از نوزدهم شهریور در روزهای دوشنبه و پنجشنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علی جزینی‌زاده در جلسه هماهنگی برقراری پروازهای دبی - کرمان - دبی با حضور نماینده منطقه‌ای شرکت هواپیمایی فلای دبی اظهار کرد: پروازهای فلای دبی از نوزدهم شهریور در روزهای دوشنبه و پنجشنبه برقرار و ساعت ۱۳:۵۵ دقیقه ورود و ۱۴:۵۵ دقیقه خروج خواهند داشت.

وی در این جلسه که معاون اداره کل گمرکات، معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نمایندگان شرکت خدمات هوایی سامان، نماینده وزارت امور خارجه، گذرنامه ناجا، پلیس فرودگاه‌های استان و معاونان اداره کل فرودگاه‌های استان حضور داشتند، بر همکاری همه ارگان‌های مستقر در فرودگاه برای انجام ایمن، به موقع و مستمر پروازهای فلای دبی و افتتاح دفتر این شرکت از نظر زیرساخت‌های مورد نظر تاکید کرد.

میلاد خانی، مدیر دفتر منطقه‌ای شرکت فلای دبی نیز در این جلسه با اشاره به موقعیت مناسب فرودگاه بین‌المللی کرمان، از موافقت مدیریت اماراتی آن شرکت برای حضور در این فرودگاه خبر داد و گفت: به زودی دفاتر شرکت هواپیمایی فلای دبی در جزیره کیش و کرمان افتتاح و رسماً فعالیت عرضه خدمات هوایی به مسافران انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ارتباط و قرار داد آن شرکت با بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی، تصریح کرد: با برقراری این پرواز از دبی به کرمان و بالعکس، عملاً کرمان با ۱۱۰ کشور جهان ارتباط پیدا خواهد کرد و گسترش فعالیت‌ها در حوزه‌های آموزشی، صنعتی، تجاری، اقتصادی، فرهنگی، توریستی، گردشگری و سیاسی را در فرودگاه و استان کرمان شاهد خواهیم بود.

مدیر دفتر منطقه‌ای شرکت فلای دبی هم چنین از برنامه‌ریزی سفر کارگروه ناوبری و امنیتی طی روزهای آتی برای بررسی فعالیت‌های مرتبط از امارات به کرمان برای انجام مقدمات شروع پروازها خبر داد.

کد خبر 773565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.