معرفی کادر فنی تیم‎‌های فوتبال رده‌های سنی مس رفسنجان + اسامی

سرمربی و اعضای کادر فنی تیم فوتبال جوانان، نوجوانان و ۱۸ سال مس رفسنجان معرفی و با امضای قرارداد کار خود را برای شروع فصل جدید آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، در آستانه آغاز فصل جدید و ضرورت شروع فعالیت تیم‌های پایه، مربیان و اعضای کادر فنی تیم‌ها با نظر کمیته فنی باشگاه مشخص و شروع به کار کردند تا با توجه به اهداف و سیاست‌های باشگاه صنعت مس در راستای کشف و پرورش استعدادهای بومی و معرفی استعدادهای ناب ورزشی به کشور در راستای بازیکن سازی گام بردارد.

بر این اساس، مهدی عظیمی به عنوان سرمربی، عظیم اسماعیلی به عنوان مربی اول، حسن محمدرضاخانی به عنوان مربی بدنساز و حسن نعمتی به عنوان مربی گلر جوانان صنعت مس رفسنجان در هفته پیش رو تمرینات را از سر می‌گیرند تا تیم جوانان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور آماده شوند.

هم چنین امید تقی‌زاده به عنوان سرمربی، عباس میرزایی به عنوان مربی اول و محمد جواد خیراندیش به عنوان مربی گلر تیم فوتبال ۱۸ سال صنعت مس رفسنجان، این تیم را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر ۱۸ سال استان همراهی خواهند کرد و محمدرضا کریمی به عنوان سرمربی، احسان تقوی به عنوان مربی اول و محمود حاج باقری به عنوان مربی گلر نوجوانان صنعت مس رفسنجان برای آمادگی تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانی مناطق تمرینات را از سر می‌گیرند.

کد خبر 773511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.