روستاییان مازندران از بکارگیری آب شرب برای آبیاری باغات و باغچه‌ها خودداری کنند

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف به ویژه در ایام تابستان و پیک مصرف، از مشترکین به ویژه در مناطق روستایی خواست تا از بکارگیری آب شرب در موارد غیرشرب شامل آبیاری باغات و باغچه‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهزاد برارزاده امشب _شنبه سی‌ام تیر_ در بازدید از طرح اتمام عملیات لوله‌گذاری خط انتقال به روستای رئیس کلای لاویج اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت به ویژه در ایام تابستان در مناطق روستایی استان، تقویت آب شرب این مناطق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به همین منظور با شناسایی مناطق روستایی که در فصل تابستان با کمبود آب مواجه هستند، طرح‌های آب‌رسانی در حال اجرا است.

مدیرعامل آبفا مازندران با بیان اینکه به منظور تأمین و تقویت فشار آب شرب ساکنان روستای رئیس کلای منطقه لاویج،، عملیات اجرای لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۱۳۰۰ متر به قطر ۱۶۰ میلی متر انجام شد، گفت: در این طرح ۱۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

برارزاده با اشاره به اینکه اجرای این طرح با پیشرفت صد درصدی به اتمام رسید، عنوان کرد: با اتمام این عملیات آب شرب ۵۱۰ خانوار این روستا تقویت و به پایداری رسید.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف به ویژه در ایام تابستان و پیک مصرف، از مشترکین به ویژه در مناطق روستایی خواست تا از بکارگیری آب شرب در موارد غیرشرب شامل آبیاری باغات و باغچه‌ها خودداری و نسبت به درخواست انشعاب آب مجاز اقدام کنند.

کد خبر 773477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.