اذعان نماینده مجلس به خدمات ماندگار شهید رئیسی در اسلام آبادغرب و دالاهو

نماینده شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت شهید رئیسی در شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو کارهای بزرگی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مجتبی بخشی‌پور امروز _ شنبه سی‌ام تیر _ در حاشیه افتتاح اورژانس و MRI بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه مجلس در برنامه هفتم از لحاظ پزشک، تخت بیمارستانی، سرانه دارو، بهره‌وری بیشتر و رقابت بین واحدهای خدمات‌رسان قوانین خوبی وضع کرده است.

وی ادامه داد: ما با مسئله مهاجرت پزشکان و پرستاران روبه‌رو هستیم که برای جلوگیری از آن باید مطالبات آن‌ها را به‌موقع پرداخت کرد.

نماینده شهرستان‌های اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس عنوان کرد: در دولت شهید رئیسی در شهرستان اسلام آباد غرب و دالاهو کارهای بزرگی انجام شده است.

وی اضافه کرد: قبل از این اورژانس، در شهرستان اسلام آباد غرب اورژانسی قدیمی در فضایی ۸۰۰ متری داشتیم؛ ولی اکنون بهترین اورژانس در فضایی ۱۶۰۰ متری با سی. تی. اسکن و ام. ار. ای داریم؛ همچنین فاز اول بیمارستان امام علی (ع) شهرستان دالاهو در نزدیک به ۲ هزار زیربنا و نیز درمانگاه‌هایی که انجام شده است.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه نیز در ادامه، اظهار کرد: شهرستان اسلام‌آباد غرب به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرستان با تراکم جمعیتی بعد از شهرستان کرمانشاه دارای نیازهای درمانی بسیاری است‌.

وی ادامه داد: با تلاش‌های که در دولت شهید رئیسی انجام شده است امروز شاهد افتتاح اورژانس و بخش ام. ار. ای بیمارستان امام خمینی (ره) در این شهرستان هستیم؛ تا از رنج مردم از رفت و آمدهای طولانی برای درمان به مرکز استان دیگر استان‌ها کاسته شود.

کد خبر 773445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.