کشف ۲۱ وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه، کنترل پارکینگ‌ها در استان و کشف ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۱۲ سارق و دو مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی امروز _شنبه سی‌ام تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۱۲ سارق و دو مال‌خر را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: شش دستگاه خودرو (شامل پنج دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی دنا) و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این رابطه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حدادی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، گفت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و ارتقای سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

کد خبر 773375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.