ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مدال‌آوران المپیک

وزیر ورزش و جوانان گفت: در طرح احداث شهرک مدال، ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مدال‌آوران المپیکی احداث می‌شود و با نهایی شدن آن می‌توانیم دغدغه خانه‌دار شدن المپیکی‌ها را رفع کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، کیومرث هاشمی بعدازظهر ظهر امروز _شنبه سی‌ام تیر_ در حاشیه بازدید از پروژه در حال احداث استخر سرپوشیده شهر شال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاروان ۴۰ نفری کشورمان در این دوره در ۱۴ رشته به کارزار المپیک پاریس اعزام می‌شوند و توسط کمیته ملی المپیک شرایط مطلوبی مهیا شده تا قهرمانان ما هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

وی از رشد ۳۰۰ درصدی پاداش مدال‌آوران المپیک نسبت به دوره قبل خبر داد و افزود: در اولین گام پاداش مدال‌آوران المپیک نسبت به دوره قبل حدود چهار برابر شده است. همچنین استانداران ۱۵ استان کشور که ورزشکار المپیکی دارند به همراه شهرداران متعهد شده‌اند پاداش‌های خوبی برای مدال‌آوران در نظر بگیرند که می‌تواند انگیزه‌بخش باشد.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه باور داریم که المپیک یک‌میدان رقابت بسیار سخت و دشوار است، اضافه کرد: در زمینه حمایت‌ها یک بخش از کار پرداخت پاداش است که دو مصوبه در دستور کار مجلس داریم که منتظر تصویب طرح «سرباز قهرمان» هستیم تا شرایط خوبی برای دوران نظام‌وظیفه مدال‌آوران مهیا شده و آنها را هم صاحب شغل کنیم.

هاشمی از اجرای طرح احداث شهرک مدال برای قهرمانان المپیکی خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مدال‌آوران المپیکی ساخته می‌شود و این طرح در کمیسیون‌های دولت مطرح شده که با نهایی شدن آن می‌توانیم دغدغه خانه‌دار شدن المپیکی‌ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه هرچند رشته‌های مدال‌آور در المپیک محدود است، اما امیدواریم کاروان ورزشی کشورمان با مدال‌های رنگارنگ و دست پر از آوردگاه المپیک پاریس بازگردند.

کد خبر 773367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.