مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع قلارنگ ایلام

مدیرعامل جمعیت هلال‌‍احمر استان ایلام از مصدومیت دو نفر در جریان آتش‌سوزی گسترده مراتع کوه قلارنگ خبر داد و گفت: در این عملیات بالگرد جمعیت هلال‌احمر استان ایلام با پرواز بر فراز ارتفاعات منطقه قلارنگ عملیات اطفای حریق را با استفاده از تخلیه آب روی آتش انجام داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حمزه محمدی مقدم ظهر امروز _ شنبه سی‌ام تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی آتش‌سوزی دیروز بخشی از ارتفاعات کوه قلارنگ شهرستان سیروان و کلاته شهرستان هلیلان و اعلام مدیریت بحران استان ایلام طی هماهنگی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC و با توجه به گستردگی آتش‌سوزی، بلافاصله تیم امداد هوایی هلال‌احمر استان و شهرستان سیروان به منظور پشتیبانی عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات دو نفر دچار مصدومیت شدند که یکی از مصدومان به صورت سرپایی درمان شد و مصدوم دیگر حادثه توسط بالگرد جمعیت هلال احمر به منطقه امن انتقال پیدا کرد و سپس توسط آمبولانس پایگاه امداد و نجات شهدای کارزان ایلام به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تصریح کرد: در این عملیات بالگرد جمعیت هلال‌احمر استان ایلام با پرواز بر فراز ارتفاعات منطقه قلارنگ عملیات اطفای حریق را با استفاده از تخلیه آب روی آتش انجام داد.

کد خبر 773359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.