ارتقای خدمت‌رسانی سازمان اتوبوسرانی قم به شهروندان

مدیرکل اداره مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم از کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها در ایستگاه و ارتقای خدمت‌رسانی اتوبوسرانی قم به شهروندان خبر داد.

محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم در تشویق استفاده شهروندان از حمل‌ونقل عمومی، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی است که این موضوع در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

وی راه‌اندازی سامانه اتوبوس من با هدف استفاده بهینه شهروندان از خدمت اتوبوسرانی را گام مهمی در این زمینه دانست و افزود: کیفیت اجرای سامانه اتوبوس من به نحوی است که شهروندان با پنج روش مختلف می‌توانند از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه مورد نظرشان مطلع شوند که از نظر تنوع روش‌ها در سراسر کشور بی‌نظیر است.

مدیرکل اداره مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم زمان سرفاصله اتوبوس‌های شهری ۱۰ دقیقه دانست و خاطرنشان کرد: با این کار انتظار در ایستگاه به حداقل رسیده است و شهروندان می‌توانند زمان خود را مدیریت کنند که در نهایت موجب کسب رضایت بیشتر شهروندان در استفاده از ناوگان اتوبوس‌رانی می‌شود.

عباسی اضافه کرد: اتوبوس‌های ویژه در اطراف حرم کریمه اهل بیت و باغ راه ارم در راستای خدمات رسانی رایگان آماده خدمت رسانی به زائرین و مجاوران شهر قم است.

وی از احیا و ورود به قراردادهای نیمه تمام در سال ۹۸ خبر داد و گفت: در سال جاری دو اتوبوس با اعتباری ۵۰۰ میلیون تومان بازسازی به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم اضافه شد.

کد خبر 773335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.