پاسخگویی به بیش از ۵۵ هزار شهروند قمی در موضوعات شهرسازی

مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم با اشاره به پشتیبانی همه‌جانبه از سامانه قمیار در حیطه شهرسازی گفت: سال گذشته به ۵۵ هزار و ۵۰۰ تماس تلفنی و مجازی شهروندان برای رفع ابهامات و مشکلات احتمالی سامانه قمیار پاسخ داده شده است.

مسعود میلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به فعالیت سامانه قمیار و گسترش امکانات این سامانه برای تسهیل استفاده شهروندان، اظهار کرد: سال گذشته ۴۰ هزار درخواست از طریق کارتابل شخصی شهروندان در این سامانه ثبت شده است.

وی افزود: سال گذشته ۱۱۰ هزار پاسخ استعلام نقل و انتقال توسط معاونت شهرسازی شهرداری قم انجام شده که ۱۱۰ هزار مورد بازدید را شامل می‌شود و کار بسیار سنگینی است.

مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم با اشاره به ۳۷ هزار و ۵۰۰ پاسخگویی در فضای مجازی برای پشتیبانی سامانه قمیار خاطرنشان کرد: در این زمینه به ۱۸ هزار تماس تلفنی شهروندان پاسخ داده شد.

میلانی به صدور ۶۲۰۰ گواهی عدم خلاف اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۸۷۲ گواهی پایان کار برای متقاضیان صادر شده است.

کد خبر 773331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.